Monday, April 9, 2007

Takk til Helene


Jeg leste bloggen til Helenes hengekøye og fikk lyst til å sette igang. Takk til Helene! Men jeg er ikke flink. Her må prøves og feiles. Skulle gjerne brukt bilder, laget lekker design osv. Men det får jeg komme igang med etterhvert. Først og fremst er det temaet mitt - det kan kanskje kalles BARNET I DAG sett fra en nybakt bestemors ståsted (heia Maia 4.mnd.!), eller kanskje heller sett fra et fagmiljø og et langt yrkesliv i skolesammenheng - men aldri som lærer. Men som formidler av barnelitteratur til, og sammen med, lærere og barn, som fagbibliotekar med pedagogikk og psykologi i hyllene, som kulturviter med barndom og modernitet som tema.

1 comment:

Helene said...

Gratulerer med bloggen, Kirsti! Gleder meg til å lese mer. Morsomt at jeg kunne inspirere en dame med så mye å formidle.